jump to navigation

Yttrandefrihet? Inte om man är pro-Palestina! 23 mars, 2011

Posted by Adam in Arabvärlden, Muslimska Brödraskapet, SD, Sverigedemokraterna.
Tags: , , ,
trackback



Slump?

Stackars mig 😦

Vad roligt!
Generalsekreteraren för Sveriges största Israel-lobby, Svensk Israel info ,Lisa Abramowicz, har tagit bort mig på Facebook efter att jag hamnat i en diskussion med ett par Israel-supportrar på ett av hennes inlägg. När jag skulle vara på en kommentar som en av supportrarna skrivit märker jag helt plötsligt att jag inte får göra det, jag inte har tillåtelsen till att göra det. Paranoid som man är tar jag genast och söker på hennes namn och får då veta att jag inte kan komma in på hennes profil. Det kan finnas två anledningar till det, antingen så har hon blockat mig eller så har hon tagit bort sitt Facebook konto. Det senare alternativet verkar inte särskilt troligt dock…

Kommentarer»

No comments yet — be the first.

Kommentera

